13 Ekim 2013 Pazar

1.GUN ROACCUTANE

Kurban bayramında tatile gidecek olmamıza rağmen;dün akşam saçımı kestirdim,bu yüzden sivilcelerim biraz daha ön plana çıktı.
Ben de bu durumdan bir an önce kurtulmak istediğimden dolayı dayanamayıp ilk ilacımı 12.10.2013 gece yatmadan önce 10 mg içtim.Hiçbir şey hissetmedim.

Sabah kalktığımda ağzımda kuruluk hissettim.Biraz yorgun gibiydim,tabi bunda gece saat 2de yatmanında etkisi vardır.
Yataktan kalkasım gelmedi açıkçası.Sırtımda ağrıyor gibiydi.
Kahvaltımı yaptıktan sonra 20mg'yide içtim.

Şuan saat 7 oluyor.Alışverişten geldim ve herhangi bir yan etki göremiyorum şuanlık.
Sanki dudağım kuruyormuş gibi geliyor ama daha 2.haptan kuruluk olmaz herhalde.Sanırım psikolojik olarak ben böyle hissediyorum.Aslında dudağımda yara var.Oraya dokununca hafif ağrı yapıyor.Sanırım dudağımı ısırmıştım.Bu yüzden böyle bir ağrı yapıyor olabilir ya da bilmiyorum belki ilacın etkisindendir.Ama sonuna kadar devam edeceğim.
Birazdan 20mg'yi de içip yatacağım.
Unutmayın bu zorlu sürecin sonunda yumuşacık,tertemiz bir yüzünüz olacak.

Hepinize geçmiş olsun diliyorum,
Herkese acil şifalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder